Wednesday, December 4, 2019

Versi Syabas Sdn Bhd Menawarkan Perkhidmatan Kontraktor Terbaik!

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera


Bila bercakap mengenai pembinaan pasti ada diantara kita yang tidak berapa pakar dan tahu. Untuk memilih kontraktor terbaik untuk sesuatu projek agak rumit. Untuk pelaburan yang besar seperti ini memerlukan kontraktor yang terbaik bagi memastikan hasil yang diinginkan dapat memuaskan hati semua orang. Baru-baru ini Faries diperkenalkan dengan sebuah syarikat kontraktor berpengalam iaitu Syarikat Versi Syabas Sdn Bhd.





Untuk pengetahuan semua, Versi Syabas Sdn Bhd telah beroperasi hampir 6 tahun didalam bidang pembinaan bangunan dan membekalkan pekerja. Syarikat ini dibangunkan oleh pasangan suami isteri iaitu En Shasindren A/L Jagaswaren dan isteri. Beliau sangat berpengalaman dan sebelum menubuhkan syarikat ini, beliau bekerja dibawah syarikat Sunway Construction didalam bidang OSHA. Versi Syabas kini berpangkalan di Ipoh, Perak.

Jenis-jenis servis yang ditawarkan:
  • Kerja penurapan jalan
  • Kerja penyelengaraan bangunan
  • Formwork bersama inspection
  • Perunding Keselamatan
  • Perkhidmatan ERT
  • Drill lubang
  • Membekalkan tenaga kerja
Syarikat Versi Syabas ini juga mempunyai sijil pengesahan daripada badan berkuasa CIDB Malaysia. Mereka juga turut polisi syarikat sendiri (SOP) bagi memastikan syarikat ini mengikut standard yang ditetapkan oleh undang-undang dan keselamatan.




Syarikat Versi Syabas ini telah menjalankan kerjasama dengan banyak syarikat besar sehingga yang kecil antaranya Sunway Construction, MRCB, MMC Gamuda dan banyak lagi. Boleh rujuk data dibawah:


Antara hasil kerja yang dilakukan oleh Versi Syabas:





Nak tahu lebih dalam mengenai Versi Syabas, sila layari atau hubungi


Email:admin@versisyabas.com

03-87416001

No 132, Jalan Sultan Yussof
P.O Box 243,
30000 Ipoh,
Perak Darul Redzuan