Saturday, December 7, 2019

JUMPA@Sungei Wang Tarikan Terbaru Yang Kini Lebih Gempak Dan Cantik!!

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera


Sungei Wang merupakan tempat membeli-belah yang boleh dikatakan bernostalgia yang terletak di tengah-tengah hiruk pikuk Bandaraya Kuala Lumpur. Faries dah dating kesini sejak kecik lagi. Masih beroperasi sehingga kini. Eh nak bagitahu yang Sungei Wang dah menaiktaraf pusat beli belah mereka. JUMPA@Sungei Wang merupakan tempat tarikan baru yang ada dan telah dibuka kepada orang awam hujung tahun ini. Nak tahu apa yang menarik? Korang kena baca sampa habis….

JUMPA dengan tagline “Live Out Loud” menawarkan pelbagai jenis retail store daripada jenama yang branded sehingga yang ke jenama tempatan. Terdapat hamper 100 lebih buah store di bangunan setinggi 6 tingkat ini. Apa yang bestnya dekat JUMPA@Sungei Wang ini ialah disetiap aras mempunyai tarikan sendiri, ruangan yang lebih luas dan sesuai untuk bergambar.


Antara tarikan yang ada di JUMPA@Sungei Wang:

Urban Street
Love Bonito
Puma
All to Gather
Dodo Dim Sum & Bowls
Torisho
Outside
ANTA
SRK Noodle House Yi Poh Restaurant 
MinNature
Beast Park
Emperor Cinemas
Dan banyak lagi…..




Apa yang Faries agak kagum ialah dengan adanya MinNature dan juga Beast Park dimana mereka memperkenalkan tarikan baru untuk pengunjung yang suka akan aktiviti lasak dan hasil-hasil seni. Beast Park akan mula dibuka awal minggu ini kepada para pengunjung. Faries sendiri dah cuba dan kini korang pulak kena cuba panjat-panjat. Memang seronok.






Eh untuk pengemar makanan juga tak dilupakan sebab banyak tempat makann yang menarik dan recommended untuk korang cuba taw dan yang penting bukan tempat makan yang biasa korang Nampak di pusat membeli belah. Faries dan kawan-kawan dah cuba makan di Dodo Dimsum. Memang terbaik!


Pengalaman Faries sendiri membeli-belah dekat sini memang terbaik ye. Hampir RM 500 juga habis sebab terpengaruh sebab banyak kedai best2 dekat sini. hehehe


Jom tunggu apa lagi? Musim cuti sekolah merupakan musim yang sesuai untuk korang semua bawak anak-anak kesini.

Nak tahu lebih lanjut. Boleh layari terus ke


2 comments: