Sunday, December 1, 2019

GIG2U Applikasi Mudah Untuk Pemuzik!

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera


Muzik merupakan satu hiburan yang boleh memberikan kegembiraan kepada individu yang mendengar. Setiap individu mempunyai citarasa muzik yang berbeza kebiasaanya mengikut jantina, umur, bahasa dan banyak lagi. Kini, ramai pemuzik jalanan yang ada untuk menghiburkan orang ramai. Tapi, tahukah korang bahawa pemuzik merupakan seorang yang susah mendapat pekerjaan?

Baru-baru ini, Faries telah diperkenalkan dengan satu aplikasi pintar khas buat pemuzik yang dipanggil sebagai GIG2U. Applikasi ini diwujudkan bagi membantu para pemuzik mendapatkan perkerjaan dengan mudah, pantas dan cepat. Masalah yang dihadapi oleh pemuzik dalam industri kini amat banyak seperti pembayaran lambat, penipuan dan sebagai. Dengan adanya apps ini akan dapat membantu para pemuzik.

Untuk pengetahuan semua, klient daripada hotel, restoran dan juga bistro pub memerlukan ramai pemuzik untuk membuat persembahan di tempat mereka. Dengan adanya applikasi ini, para pemuzik dapat mencari pemuzik yang berbakat dan klient boleh memilih dengan betul dan berurusan terus dengan pemuzik..

Jom kite lihat serba sedikit bagaimana applikasi ini berfungsi:


Bagi pemuzik mereka perlu mendaftar dan mencipta profile mereka sendiri dan boleh memuat turun video semasa membuat persembahan seberapa banyak yang boleh.


Kemudian korang boleh pilih job apa yang sesuai dari segi tempat dan lokasi. Kemudian klien akan memilih berdasarkan profile yang korang muat turun tadi. Mudah dan senang bukan! Segala urusan transaksi pembayaran, waktu masuk dan keluar sekiranya terpilih untuk sesuatu job dan banyak lagi. Mudah bukan?

Korang nak tahu lebih lanjut, korang boleh muat-turun applikasi ini di telefon pintar anda menggunakan Playstore atau Applestore atau terus ke