Saturday, November 30, 2019

Shopee Malaysia Bekerjasama Dengan Desaauto@PLB Sempena Sambutan Shopee 12.12!

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera


Bersempena dengan sambutan Shopee 12.12 bulan hadapan, Shopee Malaysia telah bekerjasama dengan Kerajaan Malaysia untuk mengalakkan penjual daripada luar bandar. Kementerian Pembangunan Luar Bandar memberikan peluang kepada KPB untuk membuka online store dibawah Shopee. Nak tahu apa yang menarik mengenai KPB ini? Jom teruskan membaca...

Untuk pengetahuan semua, KPLB dibawah kelolalan Menteri Datuk Seri Rina Harun akan memberikan dan membuka peluang kepada hampir 200 usahawan dari luar bandar untuk berniaga di shopee menjual pelbagai barangan seperti barangan alatganti kenderaan, dodol, sambal, baju kurung dan banyak lagi. Apa yang menarik, dengan kerjasama bersama shopee ini, produk-produk keluaran tempatan akan menembusi segmen luar negara


Tidak dilupakan juga bersempena Shopee 12.12 Bithday Sale untuk semua dan pasti pelbagai promosi menarik dan murah bermula 28 Nov ke 12 Dec 2019. Ada promosi RM 12  dan barangan percuma untuk pembelian  RM 12 ke atas dan korang juga boleh kumpul seberapa banyak shopee coin yang boleh.




Eksklusif Hanya Untuk Pengguna Shopee

SUV premium PROTON yang pertama, Proton X70 kini tiba di Shopee. Kunjungi kedai rasmi Proton di Shopee dari 3 Disember hingga 31 Disember 2019 untuk menikmati bayaran tempahan serendah RM99.00. Di samping itu, 50 pelanggan pertama yang mendaftar Proton X70 mereka sebelum 31 Disember 2019 juga akan menerima baucar-baucar Shopee berjumlah RM2,000 serta dapat menikmati promosi lain yang sedia ada dari PROTON.

Tawaran dan diskaun eksklusif dari Mydin, Petronas, AEON BiG, Castrol, DNA by Dynas, Mikaseries, Bridgestone Bicycle, Xixili, SimplySiti by Dato' Sri Siti Nurhaliza, Phewiiit by Amy Search, C' by Jane Chuck, White Fluffy by Janna Nick, Pureen, Bum Equipment dan banyak lagi menambah kepada kehebatan sambutan 12.12 Birthday Sale. Jenama-jenama ini boleh didapati hanya di Shopee pada 12.12 Birthday Sale ini!

Nak tahu lebih lanjut, boleh layari

2 comments:

surmawala.pk said...

12.12 Online Sale is the most-anticipated and most-awaited Sale of the year for all the good reasons. With a variety of mind-blowing exclusive exciting deals, Surprise flash sales & Flat off discounted vouchers, it’s your destination for the Mega Year-end Sale only at Surmawala.pk – All Exclusive Online!

12 12 sale
12 12 sale in Pakistan
12 12 sale 2021

zuhair said...

Appriciat it great post!
air conditioner
mobile phone on installment
refrigerators price in pakistan
refrigerator
haier refrigerators
orient refrigerators