Tuesday, July 30, 2019

Shopee Malaysia Kukuhkan Kerjasama Bersama SimplySiti dan CIMB Islamic

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera


Baru-baru ini telah berlangsung satu kolaborasi diantara Shopee Malaysia, SimplySiti dan juga CIMB Islamic. Siapa tak kenal penyanyi nombor 1 Malaysia yang paling di sayangi. Kolaborasi ini sebenarnya telah bermula sejak 2016 diantara Shopee dan SimplySity dan kini mereka mengukuhkan hubungan dan penambahan kolaborasi baru dengan CIMB Islamic. Nak tahu apa yang menarik? Jom teruskan membaca...



Jenama SimplySiti sudah bertapak hampir 10 tahun di pasaran Malaysia iaitu semenjak 2010. Kerjasama bersama Shopee Malaysia juga dah bermula sejak SimplySiti membuka platfrom online khas di Shopee. Kini, mereka kembali serta dengan kerjasama baru bersama CIMB Islamic. Dibawah merupakan tujuan utama kerjasama kali ini dilakukan..


SimplySiti Super Brand Day
Promosi Super Brand Day ini akan berlangsung bermula 2-7 Ogos 2019 dimana semua pelanggan akan mendapat potongan harga sehingga 60% manaka bagi pemegang Kad Kredit CIMB Bank Islamic akan mendapat potongan harga tambahan sebanyak RM 15. Selain itu, pagi pemegang kad prabayar CIMB Islamic akan mendapat potongan sebanyak RM 10 dengan perbelanjaan RM 70 keatas. Eh ini untuk pembelian produk rangkaian SimplySiti je taw dan pembelian terbanyak akan berpeluang memenangi barangan peribadi Dato Siti,

Konsert Mini Shopee X SimplySiti
Rasanya ramai ternanti-nanti dan tak sabar dengan konsert Dato Siti Norhaliza yang akan diadakan pada 14 September nanti. Harga tiket bemula dengan RM 350 untuk kategori emas, RM 450 berlian. Bagi peminat Dato Siti yang membelanjakan sekurang-kurangnya RM 250 bagi pembelian produk SimplySiti sepanjang promosi Super Day Brand akan memenangi 2 keping tiket berharga RM 900

Hi Tea Bersama Dato Siti Nurhaliza
Pada 18 September 2019 bertempat di Grand Hyatt, Kuala Lumpur akan diadakan majlis minum petang bersama Dato Siti Nuhaliza dan eklusif bagi pemegang kad kredit CIMB Islamic. Seramai 15 pemenang sahaja akan dipilih.

Menarik bukan? Tak sabar jugak nak cuba peluang ini. Mana tahu boleh menang tiket ke konsert Dato Siti Nurhaliza. Bestnya!!!

Jom dapatkan sekarang rangkaian produk SIMPLYSITI di SHOPEE!!!Pastikan korang pemegang Kad Kredit CIMB ISLAMIC untuk dapatkan tawaran yang lagi wowwww

Untuk pertanyaan lanjut, Sila layari,





11 comments:

nurulhudaa said...

Terbaik produk dia.

Kalifah Zain said...

Saya kalau purchase barang dari shopee mesti guna Boost app sebab cashback dia memang banyak. Lagi2 kalau saya beli air tealive ke discount memang best teruk,,,

Alia Amira said...

I always use shopee to buy clothing items and use the Boost app to pay. I get so much discounts.

Whatwentwrong56 said...

I can also use the Boost app when buying on Shopee to get discounts, as this can save some money.

Arman Sal said...

I use Shopee to buy most of my clothes, and to pay it I use Boost app because i cant more than 30% discounts and lots of cashback.

Unknown said...

The Boost app adds more to the existing Shopee discounts, and also grants cashback after a certain amount is purchased. It's easy to use!

Abu Yazid said...

Boost app is the best to pay anything u buy, u can get discounts and a lot of cashback. I also go premium on the app to win Iphone11.

Aileen Chung said...

I always use Shopee to buy cosmetic products and use the Boost app to pay because it's very easy and i can get lots of cashback.

Anonymous said...

The Boost app adds cashback to Shopee's discounts, and they make a reasonable combo when I go there to buy stuff!

David Aru said...

Boost app boleh tambah diskaun kepada diskaun dari Shoppee ini -- ia boleh jimat lebih wang!

Lissa Gunarin said...

I use boost app everytime im going to pay anything i buy from shopee. It really saves my money and i got cashback. I can collect my money and shake lots of rewards.