Friday, August 17, 2018

Hadiahkan Sejambak Bunga Untuk Yang Tersayang Dengan Flower Chimp

Asalamualaikum dan Salam Sejahtera


Pemberian sejambak bunga buat yang tersayang begitu sinonim dengan gaya kehidupan masyarakat kita di Malaysia dan juga dunia. Aku pun dulu pernah hadiahkan bunga untuk orang yang kononya cintalah.Gituwww! Teringin nak hadiahkan sejambak bunga yang cantik dan segar? Jom dapatkan  khidmat perniagaan daripada FLOWER CHIMP yang merupakan syarikat yang menawarkan perkhidmatan pemilihan jambangan bunga sehingga ke penghantaran bunga terbesar di Asia tenggara. Selain itu, Flower Chimp juga menawarkan perkhidmatan penghantaran ke seluruh negara yang meliputi lebih daripada 80 daerah di dalam Malaysia, termasuk di Sabah dan Sarawak.

Dengan rangkaian meluas seperti itu, tidak hairanlah perkhidmatan penghantaran bunga dalam talian tersebut menjadi pilihan utama pelanggan yang turut menikmati penjimatan menerusi penghantaran secara percuma ke atas semua tempahan tanpa had perbelanjaan minima. Malah, pelanggan juga boleh menjadualkan penghantaran pada hari yang sama bagi semua tempahan yang dibuat sebelum pukul 1 tengah hari untuk mengejutkan insan tersayang mereka. Jadi apa yang membezakan Flower Chimp dengan syarikat penghasilan yang lain ialah

  • Harga Serendah RM 89
  • Meliputi hampir 80 Daerah di seluruh Malaysia
  • Penghantaran Percuma

Antara contoh-contoh jambangan bunga yang dihasilkan memang cantik seperti yang tertera dibawah:



Cantik bukan! Untuk pengetahuan anda semua, Flower Chimp telah menerima pelaburan berjumlah RM 6 Juta Berikutan Prestasi Cemerlang di Asia Tenggara dan pengasasnya berhasrat meluaskan perniagaan ke Singapura menjelang pertengahan Ogos 2018. Dah bercerita panjang tentang syarikat kita berpindah pula pada pengasas ye.HUHUHU. 


Maximilian Lotz  Chief Executive Officer, Flower Chimp dan Niklas Frassa pula merupakan Chief Operating Officer. Mereka berdua mempunyai latar belakang yang berbeza tapi masih boleh menjayakan syarikat bunga-bungaan disebabkan minat mereka yang mendalam.

Untuk maklumat lanjut sila layari


Flower Chimp di Malaysia
Laman Sesawang: https://www.flowerchimp.com/
Facebook: https://www.facebook.com/FlowerChimpMY/
Instagram: @flowerchimp

Flower Chimp di Indonesia
Laman Sesawang: https://www.flowerchimp.co.id/
Facebook:  https://www.facebook.com/FlowerChimpID/
Instagram: @flowerchimp.id

Flower Chimp di Filipina
Laman Sesawang: https://www.flowerchimp.com.ph/
Facebook: https://www.facebook.com/FlowerChimpPH/
Instagram: @flowerchimp.ph

1 comment:

iam.umifuzy said...

cantik dan agak murah tambahan pula percuma jer kan