Tuesday, April 24, 2018

Kombinasi Kemanisan dan Kepedasan Sos SAMYEANG hanya di Domino's Pizza

Asalamualaikum dan Salam Semua!


Bagi peminat tegar Samyeang pasti tahu yang Domino's Pizza telah melancarkan produk baru mereka iaitu Samyeang Pizza yang ditawarkan dalam tiga jenis pizza iaitu Ayam, Daging,Tuna.Selain itu, Domino's juga telah melancarkan menu tambahan iaitu Ayam- Haseyo, kepak ayam yang dibakar dan disaluti sos samyeang. Produk Samyeang ini di inspirasikan daripada makanan dan budaya negara Korea dan untuk pengetahuan semua sambutan bagi produk Samyeang ini sangatlah hangat! Rakyat Malaysia memang cintakan Kepedasan . FUHH! 



Pizza Samyeang/ Ayam-Haseyo dan juga Sos Samyeang

Baru-baru ini aku dijemput menghadiri majlis pelancaran terbaru Sos Samyeang yang dikeluarkan oleh Domino's Pizza sendiri di Domino's Pizza,Shah Alam. Menarik bukan? . Kali ini Domino's cuba memperkenalkan Sos Samyeang bagi pengemar pedas untuk diguna pakai dalam pelbagai menu masakan harian. Maksudnya disini, dengan adanya Sos Samyeang ini, korang boleh letak dekat mana-mana menu masakan korang sebagai contoh mee goreng samyeang, keropok lekor cicah sos samyeang, sambal ikan bilis samyeang dan banyak lagi. Sejujurnya Sos Samyeang ni sedap sangat walaupon sedikit pedas tapi bagi peminat pedas tak ada hal lah =P


Antara jenis-jenis masakan yang dimasak mengunakan Sos Samyeang.Wow!
Demonstrasi masakan mee goreng ala Samyeang
Hidangan starter yang disediakan. Suka yang ayam popcorn tu. Semua ni cecah sos samyeang mmg umphh, Abam dh try korang bila lagi?HAHA

Pencuci mulut uolss. Dua-dua best tapi  paling suka coklat lava =)

Sos Samyeang dihasilkan daripada gabungan kemanisan dan kepedasan yang pasti akan menimbulkan perasaan nak lagi kepada pemakannya.Ewah! Untuk pengetahuan semua,proses penghasilan Sos Samyeang ini mengambil lebih kurang 6 bulan untuk disiapkan bagi memastikan sos yang dihasilkan mempunyai rasa yang sama dengan sos original yang dihasilkan di Korea.



Sos Samyeang ini boleh didapati pada harga RM 19.90 untuk pembelian secara add-on dan RM 24.90 untuk pembelian secara ala-carte

Domino's Pizza juga menawarkan pakej super jimat dimana setiap hari Selasa korang boleh dapatkan Personal Size Samyeang pada harga serendah RM3.90 bagi pembelian secara online order dan takeaway order dan bagi pembelian dikaunter boleh didapati pada harga RM4.90. Ingat setiap Hari Selasa Taw ! Domino's Pizza juga ada buat Samyeang Challenge taw. Teruskan membaca!

Untuk menempah korang boleh pergi ke Domino's Website www.dominos.com.my atau hubungi 1300-888-333 ataupun pergi dimana-mana cawangan Domino's Pizza berdekatan dengan korang. Promosi terhad guys. Dapatkan sekarangan !!!

The #Samyeangkan Challenge



Sangat mudah dengan hanya mengikuti beberapa langkah mudah :

Langkah pertama, tambahkan atau masukkan Sos Samyeang di dalam masakan harian korang sebagai contoh ayam masak merah,ikan bilis dan banyak lagi.

Langkah kedua, kongsikan gambar masakan anda di Facebook dan Instagram dan jangan  letakkan hashtag #Samyeangkan #Samyeang & @Dominos.my

Masakan paling kreatif dan unik berpeluang memenangi hadiah bernilai RM 200 daripada Domino's Pizza taw

#Samyeang Challenge ini akan tamat pada 26 April sebelum 11.59 p.m

Pastikan privacy setting Fb dan IG korang Public ye!

Goodluck =P



Jom pakat mai ke Domino's Pizza ! Promosi Terhad !!!

2 comments:

Asyraf Asri said...

Seriusli, sos samyeang tu sedap giler. Memang pedas, macam Faries cakap la kalau dah peminat pedas okay je masuk je mulott ..

Faries said...

@AsyrafAsri pedas2 manja sebenarnya. idea yang sgt bernas daripa dominos