Saturday, March 10, 2018

Minuman terbaru menyegarkan so called "MATCHARENA" dari SAN FRANCISCO COFFEE (SF)

Assalamualaikum and hello everyone !


Hari ini merupakan hari istimewa buat San Francisco Coffee (SF) dimana mereka telah melancarkan their latest product so called as " MATCHARENA " THE SAN FRANCISCO COFFEE WAY. Kepada peminat green tea, anda pasti boleh meneka perisa apakah ini.hahahaha.Perkataan "Macha" agak popular dan dikaitkan dengan teh hijau. Perisa teh hijau kini menjadi trending dikalangan rakyat Malaysia and i guess this is the reasons this SF Coffee take this opportunity to release this fresh green tea frappe.



Teh hijau frappe dikombinasikan dengan campuran sempurna krim vanilla. Minuman ini amat menyegarkan dan sesuai untuk hari yang panas dan peminat setia  minuman berasaskan teh hijau. Minuman teh hijau ini juga dapat membantu mereka yang ingin memperbaikan pengambilan kaffien.
Menurut Ketua Pemasaran SF, Nik Azwa , nama "Matcharena" diambil adalah sebagai memberi penghormatan kepada lagu popular Sepanyol Macarena oleh Los Del Rio.







Pada bulan ini,bermula dari 10 Mac hingga 31 Mac 2018, SF Coffee menawarkan pembelian " Buy 1 Free 1"baucer dimana orang-ramai perlu mencipta pergerakan Matcharena sendiri yang berdurasi 2 hingga 3 saat sahaja dan kongsikan di Facebook or instagram dengan hashtag #SFCOFFEEMATCHARENA. Selain itu, pelanggan boleh membeli Matcharena drink bermula dari 6 March hingga 30 April 2018 . Harga bagi regular size (RM16) dan (RM17) untuk saiz besar.

Honestly,abam dah try perisa green tea . Memang superb walaupon abam bukan peminat green tea and abam rasa everyone should try dan jangan lepaskan peluang ini. Makanan yang ditawarkan di cafe ni pon sedap uolss.. Environment SF Coffee pon sangat cantik dan selesa. Mestilah US company kan mestilah awesome. Harga pon bagi abam amatlah berpatutan sesuai dengan kualiti hidangan yang disediakan =)

Antara menu yang terdapat di SF Coffee.. Nampak mengiurkan bukan ^^


Fyi, SF Coffee  mempunyai 39 outlets terletak di Lembah Klang, Negeri Sembilan dan juga Pahang. Untuk maklumat lanjut sila layari www.sfcoffee.com


No comments: