Friday, April 9, 2021

Shinjumi Bita V9-Vitamin C Baik Untuk Pengambilan Harian

 Assalamualaikum dan Salam Sejahtera Semua......

Vitamin merupakan benda yang penting untuk kesihatan sejak dari dulu lagi. Tapi masih ramai yang tidak mengambil berat tentang kebaikan vitamin mahupun suplement kesihatan yang lain. Faries nak tanya korang ambik suplement apa? Macam Faries sendiri memang ambil vitamin C. Sehari makan sekali je sebab korang tengok Faries sihat semacam je kan.hahaha. Sebenarnya nak cerita, Faries baru terima dan mengambil vitamin C daripada Shinjumi Bita V9. Korang nak tahu apa yang bagusnya vitamin ini? Jom baca sampai habis...

Sunday, April 4, 2021

Produk LengQuas Anjur Peraduan Makan & Menang Dan Berpeluang Menangi Hadiah Bernilai RM 100,000

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera


Baru-baru ini, Faries menghadiri majlis pelancaran Peraduan Makan &Menang bersama produk daripada LengQuas. Untuk pengetahuan semua, Produk sejuk beku LengQuas ini milik Koperasi Kakitangan PETRONAS Berhad (KOPETRO) Peraduan ini bermula pada 1 April sehingga 30 Jun 2021 dan terbuka kepada semua lapisan masyarakat di seluruh Malaysia. Majlis pelancaran pada hari ini telah dihadiri oleh Anggota Lembaga KOPETRO, barisan pengurusan, jemputan media dan juga jemputan yang terdiri daripada rakan korporat KOPETRO.


Saturday, April 3, 2021

Buffet Ramadhan 2021 Review : Me'nate Steak Hub Tawarkan Konsep Buffet Ramadan Ala Mediterranean

 Assalamualaikum dan Salam Sejahtera....

Baru-baru ini Faries telah hadir ke salah satu restoran yang paling Faries teringin nak pergi tapi belum berkesempatan dan berkemampuan kot. Sebab dah dalam mindset mesti mahal.hahahaha. Restoran yang Faries maksudkan itu ialah Me'nate Steak Hub yang terletak di Shah Alam. Sebenarnya, restoran ini dah mempunyai banyak cawangan di beberapa negeri. Rasa ramai yang tahu restoran Me'nate ni terkenal dengan makanan westernnya iaitu steak. Jadi untuk ramadan kali ini, Me'nate akan menawarkan pakej buffet kepada para pelanggan...