Thursday, April 3, 2014

New Life New Journey

Asalamualaikum

lama tk singgah blog kite nie en...
Bnyk sebenarnya aku nk cerita
Maklumlah bnyk perkara spnjng aku meninggalkan blog nie

Untuk makluman semua!Ceh
Rasanya semua dah taw yang aku sudah berhenti belajar di Politeknik Nilai
Sebab aku dpt masuk ke UPSI
I already escape from internship.hahaha
Ya Allah impian aku untuk masuk ke Universiti dimakbulkan..Alhamdulillah

This is me.XOXO

Dekat upsi nie aku dapat kos Keusahawanan.
Its look same course i took at Politeknik before but have a little bit diffrent
Dulu lebih kepada it and this is pure business
Kos aku nie dibawah fakulti pengurusan dan ekonomi
We are the first batch
And our diploma take only 2 years bcause we have short sem =)


Panjang lebar dah cite 
And aku dh habis satu sem dh pon
Alhamdulillah semua oke even kene ambik Account  balik
Serius rasa mcm mimpi ngeri..
Tpi kat sini semua pandai2 kan..
So i need to bersaing


Kawan2 pon sgtlah oke
Lelaki ke perempuan ke semuanya oke
Seriusly berbeza sgt masa dekat poli dulu
Sometimes buat aku rasa terharu because all of them is very caring



How's the result?
The result not release yet
Just waiting
I ready strive,pray and i just tawakal
I hope its will be fine

Sampai disini sahaja
See you again =D


LOOKS ME VERY HAPPY <3 
A2212 DIPLOMA KEUSAHAWANAN

5 comments:

Syafi Najihah said...

nak tnye, kalau mase SPM xambik akaun boleh ke ambik diploma keusahawnan ni?
-Thanks in advance

Faries said...

boleh je..asal ada ambik perdagangan atau ekonomi,,

raihan amalina said...

hi, just nak tanya, diploma keusahawanan ni belajar dlm malat or english ?

raihan amalina said...

hi, just nak tanya, diploma keusahawanan ni belajar dlm malay or english ?

Unknown said...

bro aku dapat c+ ekonomi boleh masuk x pastu Aku 7kredit BI D